Optymalizacja linii kolejowych

Tak się to nazywa oficjalnie, w terminologii bankowców. Pisałem jakiś czas temu, że oni teraz rządzą na kolei. Niektórzy "miłośnicy" na forach internetowych czekali na zarządzanie menadżerskie jako zbawienie dla kolei. Nowi zarządcy zamiast konsultować poprawę rentowności na kolejowej sieci z najbardziej zainteresowanymi [kolej,samorządy,przemysł i przewoźnicy] woleli zlecić to firmie doradczej Mc Kinsey.
Co tu dużo pisać - wystarczy spojrzeć na mapę.
http://serwisy.gazetaprawna.pl/transpor ... tanie.html
Trudno powiedzieć na ile wiarygodne są to informacje w porównaniu ze stanowiskiem PLK. Informacje na mapie pochodzą od podmiotów bezpośrednio związanych z transportem kolejowym. Jednak są bardziej wiarygodni od firmy z tradycjami, zatrudniającej w 52 krajach ponad 8000 konsultantów, doradzającej w Polsce od roku 1993. Ważne że jest opór.
Dobre wiadomości z tego artykułu DGP są o tym, że doradcy przesadzili a z wieloma punktami tego projektu nie zgadza się Ministerstwo Transportu.
Mam swoje komentarze na temat kilkunastu linii z tej mapy, obiektywne i nie związane z kreskami na mapie
ale jeszcze ich nie wstawiam.
Co tu dużo pisać - wystarczy spojrzeć na mapę.
http://serwisy.gazetaprawna.pl/transpor ... tanie.html
Trudno powiedzieć na ile wiarygodne są to informacje w porównaniu ze stanowiskiem PLK. Informacje na mapie pochodzą od podmiotów bezpośrednio związanych z transportem kolejowym. Jednak są bardziej wiarygodni od firmy z tradycjami, zatrudniającej w 52 krajach ponad 8000 konsultantów, doradzającej w Polsce od roku 1993. Ważne że jest opór.
Dobre wiadomości z tego artykułu DGP są o tym, że doradcy przesadzili a z wieloma punktami tego projektu nie zgadza się Ministerstwo Transportu.
Mam swoje komentarze na temat kilkunastu linii z tej mapy, obiektywne i nie związane z kreskami na mapie
ale jeszcze ich nie wstawiam.